hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| پلمب واحد صنفی متخلف در قم

قم| پلمب واحد صنفی متخلف در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب 98 واحد صنفی متخلف در آذر ماه خبر داد .
به گزارش رویداد ایران،سرهنگ پیام کاویانی در گفتوگو با خبرنگاران،اظهار کرد:ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد های صنفی را اجراء و در این راستا 57 هزار و 362 واحد صنفی در استان بازدید شد.
وی با بیان اینکه پلیس همواره تلاش کرده تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند، تصریح کرد هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است.
 رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم، هدف از بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست و افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد57 هزار 362 واحد صنفی، تعداد 38 واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد 402 واحد صنفی اخطار پلمب دادند.
 وی بیان کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی علت عمده پلمب واحدهای متخلف بوده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
کاویانی عنوان کرد: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد